Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

REGULAMIN

Regulamin

Le'lomi boutique

I. Sklep internetowy: e-sklep

II. Sklep stacjonarny

III. Polityka prywatności - pliki cookies

IV. Załączniki

I. Sklep internetowy

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Le'lomi boutique dostępny pod adresem internetowym www.lelomi.pl prowadzony jest przez Michał Loszek  prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Michał Loszek  IML wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6751263051 REGON 365841716
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Michał Loszek IML wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6751263051 REGON 365841716
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.lelomi.pl
  6. Sklep stacjonarny - prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem:
    1. Galeria Kazimierz - ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków
  7. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  8. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  9. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  10. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  11. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  12. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  14. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  15. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Le'lomi boutique - Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48-605-477-905
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze w godzinach 10:00-21:00

§ 4

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
    2. Przejść do Koszyka i kliknąć "Zamawiam"
    3. Zaznaczyć akceptację regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych i potwierdzić zamówienie
    4. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  2. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji należy:
    1. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia
    2. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
    3. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
    1. Przesyłka kurierska
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy 
    2. Płatności elektroniczne - przelew natychmiastowy PayU

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    1. Płatności przelewem, płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24-ch godzin od chwili zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. Początek biegu terminu wysyłki Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  6. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  7. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  8. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta nie jest możliwy
  9. Sprzedawca dokona wysyłki towaru w terminie od 2 do 3 dni roboczych (w okresie wyprzedaży termin może ulec wydłużeniu o 1 dzień roboczy) od dnia:
    1. zaksięgowania środków na rachunku w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem, lub przy skorzystaniu z opcji płatności elektronicznych

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik,
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres Sprzedawcy określone w § 3 Oświadczenie należy złożyć na formularzu odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. W przypadku odstąpienia od Umowy (skutecznie złożone oświadczenie o odstąpieniu)  Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Produktu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta,
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przelewem na konto bankowe Konsumenta wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.
  8. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w § 3 niniejszego Regulaminu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu,
  10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku Produktu, który stracił walor "pełnowartościowego", nosi znamiona użytkowania, został przez Konsumenta uszkodzony, który nie posiada oryginalnego opakowania, lub z jakiegokolwiek innego powodu nie nadaje się do powtórnej sprzedaży oraz nie posiada oryginalnego oznakowania, metki i wszelkich innych oznaczeń, w które Sprzedawca zaopatrzył towar. Oznakowania i metki nie mogą nosić śladów użytkowania, ani też ich ponownego przymocowania do towaru
  11. Zwrotowi nie podlegają następujące artykuły: wszelkiego rodzaju body oraz piżamki niemowlęce, bielizna, rajstopki, skarpetki, odzież kąpielowa, a także dodatki do włosów i kosmetyki

§ 11

Reklamacje - Gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dokonania zakupu lub odbioru zamówionego towaru
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności, w tym datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

II. Sklep stacjonarny

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep stacjonarny Le'lomi boutique prowadzony jest przez Michał Loszek  prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Michał Loszek  IML wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6751263051 REGON 365841716
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży

§ 2

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Michał Loszek IML wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6751263051 REGON 365841716
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep stacjonarny - prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem:
    1. Galeria Kazimierz - ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków
  6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  8. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  9. Karta Klubu - Karta Klubu Le'lomi boutique, o której mowa w § 7

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Le'lomi boutique - Galeria Kazimierz,  ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48-605-477-905
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze w godzinach 10:00-21:00

§ 4

Informacje ogólne

  1. Sprzedawany towar jest nowy, nieużywany i pełnowartościowy
  2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich  
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Sklep otwarty jest w godzinach i dniach w jakich funkcjonuje galeria handlowa, w której się znajduje

§ 5

Zasada zwrotów i wymiany zakupionego towaru

  1. Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie Klientowi przysługuje prawo wymiany bądź zwrotu towaru w terminie 14 dni, liczonych od dnia dokonania jego zakupu. Aby dokonać wymiany bądź zwrotu towaru, Klient musi posiadać oryginalny paragon zakupu lub fakturę.
  2. Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:
    1. Nie nosi znamion użytkowania, tj. towar musi być w tym samym stanie, w jakim został zakupiony
    2. Nie został w żaden sposób uszkodzony ani pobrudzony,
    3. Posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznakowanie, oraz metki i wszelkie inne oznaczenia i zabezpieczenia, w które Sprzedawca zaopatrzył towar. Oznakowania, metki i oznaczenia nie mogą nosić śladów użytkowania, ani też śladów ich ponownego przymocowania do towaru.
  3. W przypadku nie spełnienia przez towar powyższych wymogów (wskazanych w pkt. 2) lub zgłoszenia przez Klienta żądania zwrotu lub wymiany po upływie terminu określonego w pkt. 1, Sprzedawca odmówi przyjęcia towaru do zwrotu bądź wymiany
  4. Wymiana towaru realizowana jest jednorazowo na produkt w tej samej bądź wyższej cenie (za dopłatą).
  5. W przypadku zwrotu towaru, Klient otrzymuje Kartę Podarunkową Le'lomi boutique o wartości zwracanego towaru.
  6. Środki ze zwrotu ważne są przez 6 miesięcy od ich uzyskania. Wraz z upływem ważności, nie podlegają one odnowieniu i nie uprawniają do dokonania dalszych zakupów, a jakakolwiek niewykorzystana kwota nie może być przedmiotem roszczeń Klienta.
  7. Środki ze zwrotu, zgromadzone na Karcie Podarunkowej Le'lomi boutique należy wykorzystać jednorazowo w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique.
  8. Towar nabyty przy wykorzystaniu Karty Podarunkowej wydanej przy okazji wcześniejszego zwrotu towaru nie podlega dalszemu zwrotowi
  9. Zwrotowi ani wymianie nie podlegają artykuły bieliźniane tj. wszelkiego rodzaju body oraz piżamki niemowlęce, bielizna, rajstopki, skarpetki, odzież kąpielowa, a także dodatki do włosów i kosmetyki
  10. Towar przeceniony lub objęty promocją nie podlega zwrotowi lub wymianie.

§ 6

Reklamacje - Gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dokonania zakupu
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności, w tym datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

§ 7

Klub Le'lomi boutique - Karta Klubu

  1. Poniższe postanowienia  określają warunki programu lojalnościowego „Klub Le'lomi boutique” zwanego dalej Programem.
    1. Do Programu może przystąpić osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, zwana dalej Uczestnikiem. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.
    2. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w Programie Klubu Le'lomi boutique w tym prawa i obowiązki Organizatora, Uczestników, a także zasady przyznawania Uczestnikom korzyści związanych z uczestnictwem w Programie.
    3. Organizatorem Programu jest Michał  Loszek IML z siedzibą przy ul Podgórska 34 w Krakowie zwany dalej Organizatorem.
    4. Program skierowany jest do Uczestników dokonujących zakupów towarów w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
    5. Celem Programu jest przyznawanie Uczestnikom Programu określonych świadczeń, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
    6. Regulamin obowiązuje Organizatora i Uczestników od chwili jego ogłoszenia lub zapoznania się z jego treścią zgodnie z zasadami wynikającymi z jego treści.
    7. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w każdym momencie trwania Programu. W przypadku wprowadzenia zmian do Regulaminu przez Organizatora, zostanie on udostępniony w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique oraz na stronie www.lelomi.pl
    8. Uczestnik powinien zapoznać się z informacją o każdej zmianie treści Regulaminu. Przystąpienie do Programu oznacza akceptację warunków Programu określonych w treści Regulaminu.
  2. Zasady przystąpienia do Programu
    1. Osoba zainteresowana uczestnictwem w Programie zobowiązana jest wypełnić Formularz zgłoszeniowy dostępny w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique.
    2. Formularz zgłoszeniowy powinien zostać wypełniony w sposób czytelny i zgodny z prawdą i przekazany pracownikowi sklepu stacjonarnego Le'lomi boutique.
    3. Organizator oświadcza, iż będzie akceptował jedynie takie Formularze zgłoszeniowe, które zostaną prawidłowo wypełnione i zawierają niezbędne dane.
    4. W celu uzyskania Karty Klubu Le'lomi boutique koniecznym jest również złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem Klubu Le'lomi boutique dostępnym w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique oraz na stronie www.lelomi.pl jak również wyrażenie zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w zakresie związanym z Programem. Wyrażenie zgody na przetwarzanie i przechowywanie  danych w zakresie niezbędnym do realizacji Programu jest dobrowolne, niemniej stanowi warunek konieczny przystąpienia do Programu.
    5. Przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych Uczestnika odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami
  3. Program lojalnościowy Klubu Le'lomi boutique
    1. Aby wziąć udział w Programie, a tym samym otrzymać kartę Klubu Le'lomi boutique  należy dokonać w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique jednorazowego zakupu na kwotę minimum 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) oraz wypełnić Formularz Zgłoszeniowy, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 2 powyżej
    2. Uczestnikowi Programu przysługują uprawnienia określone niniejszym Regulaminem wyłącznie przy zakupie w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique.
    3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają zastosowania do zakupów dokonywanych w sklepie internetowym.
    4. Uczestnictwo w Programie może wiązać się z prawem do wzięcia udziału w akcjach handlowych lub promocjach przeznaczonych dla Uczestników, związanych ze wskazanymi towarami lub usługami, według wyboru Organizatora.
    5. Informacje o promocjach mogą być przesyłane na wskazany przez Uczestnika, adres poczty e-mail lub numer telefonu komórkowego, które zostały podane w Formularzu Zgłoszeniowym, znajdujące się w bazie klientów Le'lomi boutique. 
    6. Uczestnik powinien powiadomić Organizatora o każdej zmianie adresu poczty elektronicznej, lub numeru telefonu  zawartych w Formularzu Zgłoszeniowym. W przypadku braku takiego zawiadomienia, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak informacji o aktualnych promocjach przeznaczonych dla Uczestników Programu.
  4. Karta Klubu Le'lomi boutique
    1. Karta Klubu Le'lomi boutique uprawnia Uczestnika Programu przy każdych (następujących po wydaniu Karty Klubu Le'lomi boutique) zakupach do rabatu wynoszącego 10% na asortyment marek odzieżowych w cenie podstawowej, tj. na towary nie podlegające promocji lub wyprzedaży oraz 5% na zabawki i zestawy prezentowe
    2. Karta Klubu Le'lomi boutique wydawana jest do rąk własnych Uczestnika, po spełnieniu warunków określonych niniejszym Regulaminem.
    3. Karta ma charakter osobisty i nie może być odstępowana bądź użyczana podmiotom trzecim przez Uczestnika.
    4. Karta Klubu Le'lomi boutique wydawana jest bezpłatnie.
    5. Uczestnik Programu jest posiadaczem Karty Klubu Le'lomi boutique. Karta Klubu Le'lomi boutique przez cały okres trwania Programu, pozostaje własnością Organizatora. W przypadku jej zniszczenia lub uszkodzenia Uczestnik powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Organizatora.
    6. Sprzedawca może odmówić honorowania Karty Klubu Le'lomi boutique przedstawionej przez Uczestnika, jeśli Karta wydana została innej osobie, jest zniszczona lub uszkodzona lub brak jest możliwości odczytania danych z Karty Klubu Le'lomi boutique przez Sprzedawcę lub system w sklepie stacjonarnym.
    7. W przypadku zagubienia lub zniszczenia Karty Klubu Le'lomi boutique, wydanie duplikatu Karty może mieć miejsce wyłącznie po złożeniu przez Uczestnika w salonie stacjonarnym pisemnego wniosku do Organizatora o wydanie duplikatu Karty.
    8. Organizator jest uprawniony do dezaktywacji Karty Klubu Le'lomi boutique w przypadku korzystania z niej przez Uczestnika w sposób niezgodny z Regulaminem.
    9. Na Karcie Klubu Le'lomi boutique znajduje się indywidualny kod kreskowy.
  5. Rezygnacja i wyłączenie Uczestnika z Programu
    1. Uczestnik może zostać wykluczony z Programu przez Organizatora, na podstawie jednostronnej decyzji w przypadku, gdy:
      • Uczestnik nie przestrzega postanowień Regulaminu;
      • Uczestnik podał nieprawdziwe dane w Formularzu Zgłoszeniowym,
      • Uczestnik cofnął zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych.
      • Uczestnik działa na szkodę Organizatora
      • Uczestnik cofnął zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych
    2. Zarówno informacja o wykluczeniu, jak również potwierdzenie rezygnacji Uczestnika z Programu zostanie wysłane Uczestnikowi na adres e-mail wskazany w Formularzu Zgłoszeniowym.
    3. Uczestnik może zrezygnować  z korzystania z Programu w każdym momencie jego trwania. Oświadczenie o rezygnacji może zostać przekazane w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub w sklepie stacjonarnym Le'lomi boutique lub na adres e-mail [email protected]. Oświadczenie o rezygnacji będzie skuteczne z chwilą jego doręczenia Organizatorowi
  6. Zakończenie Programu
    1. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie jego trwania.
    2. Fakt zawieszenia lub zakończenia Programu przez Organizatora nie stanowi podstawy do wniesienia odwołania do Organizatora przez Uczestnika.
    3. Wszelkie reklamacje związane z udziałem Uczestnika w Programie powinny być składane w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora.
    4. Reklamacje mogą być składane w ciągu 3 (trzech) dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą do wniesienia reklamacji. Decyduje data nadania przesyłki.
    5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w funkcjonowaniu Programu niezależne od jego działania lub zaniechania.

§ 8

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

III. Polityka prywatności - Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta Sklepu jest Michał Loszek IML. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów Sklepu zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Michał Loszek IML ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków
  3. Dane osobowe Klientów Sklepu są przetwarzane m.in. w następującym zakresie:
    1. W celu wykonywania zawartych z Klientem umów sprzedaży towarów ze Sklepu - podstawą przetwarzania danych będzie w tym wypadku umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację regulaminu Sklepu.
    2. W celu prowadzenia konta Klienta Sklepu - podstawą przetwarzania danych będzie w tym wypadku umowa zawarta z Administratorem poprzez założenie konta i akceptację regulaminu Sklepu
    3. W celu przeprowadzania procesów reklamacyjnych - w tym wypadku podstawą przetwarzania jest obowiązek Administratora wynikający z przepisu prawa dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
    4. Jeżeli Klient wyrazi na to odrębne zgody, na podany adres e-mail Klienta albo jego nr telefonu, może być wysyłana informacja handlowa dotyczącą towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie, w tym ofert promocyjnych – w tym wypadku podstawą przetwarzania danych Klienta jest jego zgoda, która nie jest obowiązkowa i może być cofnięta w każdej chwili
    5. W celu kierowania do Klienta  na stronie Sklepu zindywidualizowanych komunikatów marketingowych
    6. W celach marketingowych - na podany przez Klienta adres do doręczeń Administrator od czasu do czasu może wysyłać informacje o ofercie Sklepu – podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta w tym zakresie będzie prawnie uzasadniony interes Administratora lub jego partnerów polegający na marketingu wskazanych w ofercie towarów.
    7. Klient może w każdej chwili sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych osobowych w powyższym zakresie kontaktując się ze Sklepem.
    8. W celach statystycznych dla wewnętrznych potrzeb Administratora – w tym wypadku podstawą przetwarzania będzie prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zbieraniu informacji umożliwiających rozwijanie działalności i dostosowywanie usług do potrzeb Klientów Sklepu
    9. W celu potwierdzenia wykonania przez Administratora jego obowiązków oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi, zapobiegania lub wykrywania oszustw – podstawą przetwarzania danych Klienta w tym przypadku będzie prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest ochrona praw, potwierdzenie wykonania obowiązków i uzyskanie z tego tytułu należnego wynagrodzenia od klientów Administratora.
  4. Dokonując zakupów w Sklepie Klient podaje określone dane osobowe, niezbędne do wykonania umowy sprzedaży. Odmowa podania danych koniecznych do realizacji zamówienia skutkuje brakiem możliwości wykonania przez Sklep umowy sprzedaży. Nie jest obowiązkowe wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej na podany adres e-mail lub podany nr telefonu dla realizacji zawartej umowy sprzedaży Towarów. Jeżeli zgoda zostanie wyrażona, będzie mogła być cofnięta w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia.
  5. Administrator będzie udostępniał dane osobowe Klienta podmiotom, które współpracują z nami przy wykonaniu umowy sprzedaży zakupionych przez Klienta towarów, w tym odbioru płatność za zakupione towary, jak również dostarczenia towarów.
  6. Przekazane przez Klienta  dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym do realizacji umowy sprzedaży, a także roszczeń reklamacyjnych, jak również potwierdzenia wykonania obowiązków Administratora oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi – jednak nie dłużej niż 10 lat od dnia przekazania Administratorowi przez Klienta jego danych.
  7. Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczne i organizacyjne mające na celu zminimalizowanie ryzyka wycieku danych, ich zniszczenia, dezintegracji, takich jak: system firewall, systemy zabezpieczeń antywirusowe i antyspamowe, wewnętrzne procedury dostępu, przetwarzania danych i odtwarzania awaryjnego, a także system kopii zapasowych działający na wielu poziomach. Sklep zapewniają bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa zgodnie z przyjętymi najlepszymi praktykami, współpracuje ze starannie dobranym dostawcą usług hostingowych, którzy posiadają certyfikaty z zakresu zarządzania jakością i zarządzania bezpieczeństwem informacji.
  8. Na zasadach określonych w RODO Klientowi przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Administratora w związku z prowadzeniem Sklepu:
    1. Prawo dostępu do danych, ich aktualizacji,
    2. Prawo żądania przeniesienia danych, ich usunięcia,
    3. Zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych
    4. Prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
  9. Zgodnie z RODO Klientowi przysługuje szereg praw w związku z przekazaniem nam danych osobowych, takich jak:
    1. Prawo do informacji, w jaki sposób są przetwarzane dane osobowe – w razie pytań dotyczących tego czy i jak przetwarzamy dane prosimy o kontakt z nami pod adresem [email protected]
    2. Prawo do dostępu i aktualizacji danych – Klient zawsze ma dostęp do danych osobowych na koncie w Sklepie. Może tam edytować dostarczone nam dane oraz je aktualizować. W przypadku braku założenia konta w Sklepie prosimy o kontakt z nami pod adres [email protected] z żądaniem dostępu do danych – przekażemy informacje jakie dane przetwarzamy i zaktualizujemy je na żądanie Klienta
      1. Na zasadach określonych w RODO, Klientowi przysługują również prawa do:
    3. Usunięcia danych – w przypadku woli, abyśmy przestali przetwarzać dane, Klient może usunąć swoje konto w Sklepie lub zgłosić nam takie żądanie. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy usunięcia tych danych, co do których mamy podstawę do ich przetwarzania (np. realizacja obowiązku prawnego lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko nam),
    4. Żądania ograniczenia przetwarzania danych,
    5. Zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora lub wykonywanie zadań w interesie publicznym,
    6. Cofnięcia zgody, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody Klienta
    7. Przeniesienia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy lub zgody Klienta
      1. Sprzedawca nie będzie prowadził operacji przetwarzania danych Klientów w sposób zautomatyzowany, które jednocześnie będą prowadziły do podejmowania wobec nich decyzji wywołujących skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływających na ich sytuację.
      2. Każdej osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę przysługuje prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, a od momentu wejścia w życie nowej ustawy o ochronie danych osobowych jego następca prawny – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, mający siedzibę przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Polityka plików Cookies

  1. Serwis zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach cookies.
  2. Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.
  3. Operator serwisu Michał Loszek IML ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków jest podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym swojego Klienta pliki cookies oraz mającym do nich dostęp.
  4. Operator serwisu wykorzystuje pliki (cookies) w celu:
    1. Dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji Klienta, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
    2. Przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań Klientów, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony;
    3. Możliwości logowania do serwisu;
    4. Utrzymania logowania Klienta na każdej kolejnej stronie serwisu.
  5. Serwis stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) - sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta do czasu ich usunięcia przez Klienta lub przez czas wynikający z ich ustawień.
  6. Klient może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies)w urządzeniu końcowym.
  7. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej Klienta mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.
  8. Pliki (cookies) z których korzysta serwis (zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta) mogą być udostępnione jego partnerom oraz współpracującym z nim reklamodawcą.
  9. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w jej menu (pomoc) lub na stronie jej producenta.
  10. Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl

 

IV. Załączniki

  1. Załącznik nr 1

Le'lomi boutique

Odstąpienie od umowy

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży produktów wskazanych poniżej:

NUMER ZAMÓWIENIA: ...........................

DANE KLIENTA

IMIĘ I NAZWISKO: .......................................................................................................................

ADRES : ........................................................................................................................................

INFORMACJE O PRODUKCIE DO ZWROTU

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): .....................................................ROZMIAR.............

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): .....................................................ROZMIAR..............

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): .....................................................ROZMIAR..............

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): .....................................................ROZMIAR..............

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): .....................................................ROZMIAR..............

DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY/ODBIÓR PRODUKTU: ....................................................

Zwrotu produktu należy dokonać w terminie 7 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.

DANE RACHUNKU BANKOWEGO:

Informacje o rachunku bankowym, na który ma zostać przelana wartość zwrotu

NR RACHUNKU:

IMIĘ I NAZWISKO WŁAŚCICIELA RACHUNKU:

.............................................................................

                                                                                              Data i Podpis Klienta

                                                                                       .....................................................

Zwracany produkt należy odesłać na adres: 

Galeria Kazimierz - Le'lomi boutique

ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków 

Tel: +48-605-477-905

Klient zobowiązany jest ponieść koszty wysyłki zwracanego produktu.   

 2. Załącznik 2

Le'lomi boutique

Reklamacja

DANE KLIENTA

IMIĘ I NAZWISKO: .......................................................................................................................

ADRES : ........................................................................................................................................

E-MAIL..........................................................................................................................................

INFORMACJE O REKLAMOWANYM PRODUKCIE

SYMBOL (NR ARTYKUŁU): ............................................................................................................

KOLOR: ........................................................................................................................................

ROZMIAR: ....................................................................................................................................

CENA: ..........................................................................................................................................

DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY/ODBIÓR PRODUKTU: ....................................................

DOKŁADNY OPIS WADY PRODUKTU.............................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

DATA WYKRYCIA WADY: .............................................................................................................

DANE RACHUNKU BANKOWEGO:

Informacje o rachunku bankowym, na który ma zostać przelana wartość zwrotu

NR RACHUNKU:

 

IMIĘ I NAZWISKO WŁAŚCICIELA RACHUNKU: .............................................................................

                                                                                              Data i Podpis Klienta

                                                                                  .....................................................

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej złożenia (data wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym)

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

Galeria Kazimierz - Le'lomi boutique

ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków 

Tel: +48-605-477-905

 

Niniejsza wersja Regulaminu wchodzi w życie z dniem 20.03.2025

    Witryna stworzona na platformie